joi, 14 aprilie 2011

Dacia vs Renault

Atunci cand francezii de la Renault au inceput productia de Logan au spus ca Loganul este pentru un alt public si nu interfereaza cu modelele lor. Probabil ca la momentul respectiv, cand preturile masinilor erau cresteau ca Fat-Frumos nimeni nu se astepta la criza, cu atat mai putin sa scada vanzarile de masini si sa fie nevoitit sa taie din preturi. 
   Poate datorita crizei, poate datorita faptului ca oamenii prefera o masina care sa fie doar masina, nu si centru tehnologic avansat sau poate ca masina fabricata de Dacia este chiar o masina buna daca ne referim la raportul calitate - pret cifrele anului 2010 arata cam asa: 
        - Dacia Logan - 97100 buc + Renault Logan 190000 buc = 287100 buc Logan 
        - Renault Symbol - 93500 buc. 
   Situatia se oglindeste si la fratii mai tineri ai Loganului si anume Sandero care a vandut 146000 Dacia+154000 Renault = 300000 cifra care se apropie foarte mult de echivalentul Rernault si anume Clio III care are 307000 unitati vandute si Duster care se vinde momentan doar sub brandul Dacia si a vandut 84000 buc pe cand Renault Koleos a dat doar 42700, adica 50%. 
   La incepututl anului 2011 cand nu se stiau exact datele, sau mai bine spus n erau publice Stephan Norman a spus "Dacia explodează, Renault progresează. Nu este nicio ţară în care să fim prezenţi, iar Renault să nu fi crescut. Într-adevăr, Dacia creşte foarte mult, dar Renault progreseasă cu siguranţă". 
   Concluziile le trageti voi. 

Pace 


P.S. Sursa informatiilor http://www.money.ro 

8 comentarii:

  1. arata bine blogul tau acum, dar imi trebuie ochelari sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  2. @raul Da intr-adevar in calitate de român ca și tine și eu apreciez ascensiunea Dacia la fel de mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. multam ca ai pus lupa la text.
    nu am comentat pt ca nu imi place dacia. consider o prosteala romaneasca. sa dai 6-7 mii de euro pe o masina din plastic casabil la inghet e o prostie. dupa mine un logan merita cel mult 3000. nou. mai buna e solenza. strainii care au cumparat daciile au crezut ca e afacerea vietii lor masina noua la 7 000 de euro. acum isi dau palme, cand le creapa bordu dupa 3 ani.
    nu zic ca nu e bun loganu. da e romanesc. si e scump

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo nouă, dar mai ales francezilor că au știut împacheta căcatul și l-au făcut să miroasă frumos. Dar întrebarea mea e: Oare sunt proști în continuare de cumpără și Sandero?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum vand chinezii la noi adidasi si casetofoane asa vindem si noi masini in vest. Si, din cate am auzit, s-au vandut bine astea fara nimic pe ele, adica motorul, caroseria si volanul. S-a stricat? Nici o problema, alta la rand si pe aia veche o facem cuibar pentru curci. Nu sta nimeni ca romanul sa o repare si rasrepare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @liviuberdila până la urmă la prețul la care e după ce se termină garanția o schimbă, așa că pen tru ei e extraordinară.

    RăspundețiȘtergere
  7. Schimba ei si masini mai de soi d-apai logane. Pina la urma, la alea diesel cam pica injectoarele, piesele de Renault sunt scumpe cu draci, tabla e romaneasca si rugineste intr-un an cat Titanicul, pe fundul marii, in zece iar juma' de caroserie e din plastic asa ca nu trebuie sa te astepti sa o transmiti urmaslior.

    RăspundețiȘtergere
  8. @liviuberdila - risc să ma repet dar poate pe ei îi costă reparația la o mașină scumpă cât un Logan, așa că...

    RăspundețiȘtergere