sâmbătă, 30 aprilie 2011

Cine a scris Blibia??

   M-am uitat azi de dimineață pe PrahovaTv, un post local foarte celebru după ce au încercat să afle multe, dar mai ales diferența dintre paște și crăciun și am văzut un nou filmuleț și l-am căutat pe youtube sa vi-l arat și vouă. Vreau să vă spun înainte să pun filmulețul că nu contest faptul că întrebările sunt puse unei categorii de oameni cu educație puțină, dar mă bucur foarte mult că scoate în evidență capacitatea oamenilor, dar în special a românilor de a-și da cu părerea despre orice chiar dacă au habar sau nu. Noi ne dăm cu părerea despre orice, dar despre absolut orice, chiar dacă e vorba de fizică cuanitcă, adică nu ratăm șansa de a apărea la televizor.

2 comentarii:

  1. Dar ce se întâmplă acolo frate că eu ştiam că acea căruţă celebră s-a răsturnat la Caracal .Am găsit şi eu ieri un filmuleţ pe care am vrut să îl public dar m-am luat cu altele şi am uitat . Ia priveşte să vezi despre ce este vorba Aici

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin - Nu-s prahovean, ci doar sunt intr-o delegatie prelungita. Am deja 3 luni si am cateva impresii pe care o sa le scriu cand plec. Oamenii sunt incuiati. Nu stiu decat ceea ce trebuie sa stie, daca ma intelegi, altceva nimic. Ciudati

    RăspundețiȘtergere