luni, 2 mai 2011

Osama bin Laden e mort

   Conform unei știri din aceasta dimineața din mass-media, inspirata din declarația lacrimogena a președintelui Obama Osama bin Laden e mort. A fost ucis în Pakistan de trupele americane.
   Am avut "onoarea" sa urmaresc discursul in direct pe RealitateaTv, un discrus tipic american, lacrimogen, incheiat cu God bless the United States of America. Acuma si americanii si noi asteaptam dovada.
   Vreau sa spun ca sunt convins ca americanii stiau de mult unde e Osama si puteau sa-l omoare de mult dar n-au avut motiv, dar acum presedintele Obama a avut nevoie de atragerea poporului in alte discutii decat cele de zi cu zi. Eu cred, de asemenea, ca lupta cu AlQuaeda nu s-a terminat si n-o sa se termine in curand.
   Repet: Asteptam dovada pentru ca pana atunci discutam despre nimic.

Pace

7 comentarii:

  1. Toata treaba cu Bin Laden pute pina in cer. Asministratia Bush a avut nevoie de un "bau-bau" ca sa poata interveni militar iar acum, se pare ca Obama o fi cautand un alt pretext, poate considerand ca au nevoie de o alta vrajitoare pe care sa o vaneze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu cred că s-a terminat aşa uşor . Este atât de controversat Osama încât parcă prea simplu e finalul .

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi ca sa îmi întăresc spusele citeşte Aici şi concluzionează

    RăspundețiȘtergere
  4. @liviuberdila - Obama are nevoie de voturile americanilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @sorin - Parerea mea e ca a fost o solutie care a convenit ambelor parti. Obama are nevoie de voturi pentru alegeri si Osama are nevoie de liniste pentru ca i-au ajuns 10 ani de fuga. Asa ca unul a bucurat toata america si celalalt sta linistit si se uita la televizor cum ii sarbatoresc moartea.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu ce sa zic de titlu. mi-e cam greu sa cred

    RăspundețiȘtergere
  7. @raul - dupa cum am scris si mai sus nici eu nu cred, dar...

    RăspundețiȘtergere