vineri, 27 mai 2011

Vampirienii

   Am observat pe zelist.ro zilele acestea ca apar bloguri de politicieni, ca ciupercile dupa ploaie. Nu ma mir, pentru ca urmeaza campania electorala si trebuie sa-si atraga alegatori. 
   De ce de fiecare data ne lasam prostiti? De ce de fiecare data speram ca daca ii votam pe acestia o sa ne fie mai bine? De ce speram ca n-o sa fure? De ce credem c-o sa le pese de tara? De ce ne lasam mintiti de fiecare data? 

   Sunt intrebari care ma lovesc la fiecare scrutin. E o lupta continua in mine. O parte care spune sa nu-i votez pe unii ca-s asa, pa alti ca-s invers si in principiu pe nimeni. Cealalt[ parte din mine imi spune sa votez ca totusi, trebuie sa ne conduca cineva si daca nu votez o sa fure, dar oricum si daca votez tot o sa fure, ooooooooooooo. 
Va dati seama ce e in capul meu. 
  Am scris un comentariu pe care vreu sa-l dezvolt legat de ei (politicieni). Nu stiu voi ce parere aveti, dar eu am inceput sa-i vad ca pe vampiri, pentru ca oricine se apropie de ei e muscat si se transforma in unul dintre ei si sug sangele tarii de ani de zile si nimeni nu-i poate omori.  De azi ii voi numi vampirieni. Idee o am de ceva vreme si vine din Star Trek ( klingonieni si alte natii) 
   As vrea sa stiu unde-i acel tarus sa il infigem in inima lor. Sper ca intr-o zi sa-i gasim locul si sa le starpin natia. Poate asa, daca n-o sa mai existe, si daca unul dintre noi cei curati o sa fim acolo o sa putem sa ajutam cu ceva natia asta ponegrita. 



Pace

4 comentarii:

  1. Zodrac , te salut !
    Cred ca ţăruşul ce îl cauţi este în puterea ta şi depinde de tine cum îl vei folosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin - Nu-i la mine, crede-ma ca daca era la mine eram prin Bucuresti acuma la capturat inimi de politicieni

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, ai nostri au incercat sa ucida vampirii dansand "pinguinul" in fata Guvernului in loc sa le dea foc ca la sobolani.

    RăspundețiȘtergere
  4. @liviuberdila - o fi învățat dansul căutând țărușul, sau poate de asta suntem în stare doar.

    RăspundețiȘtergere