duminică, 8 mai 2011

Revoluția română versiunea 2.0

   Am văzut sâmbătă seară la Antena 1 un fel de best off În puii mei. Înainte de toate vreau să spun că îmi place emisiunea dar există un singur lucru deranjant la emisiunea aceasta, și anume faptul că ea se învârte în jurul lui Mihai Bendeac, toată. Nu contest talentul său, ci chiar spun că este extraordinar de talentat, dar nu pot să văd fiecare personaj imitat de el. E puțin cam mult.
   Să trecem la subiect. Am văzut o scenetă care imită foarte bine scena de la revoluție din TVR, unde s-a desfășurat o dezinformare în masă, dirijată de ... (poate dacă am ști s-ar schimba multe) și unde au apărut fel și fel de personaje care ne-au distrus ideea de libertate în anii ce-au urmat  În această scenetă apare o altă variantă și după privirea ei mă întreb oare ce ar fi fost dacă...? Dacă n-aveți răbdare la toată vă recomand minutul 10:30.



   Oare cum ar fi fost dacă...?

Pace

2 comentarii:

  1. Salut Zodrac
    Ai dreptate , sau mai bine zis au .Chiar ce ar fi fost ? Mai bine , mai rău ...
    Ce s-a stricat la nivel naţional a fost în mandatele celui împuşcat aici. Acum , nu ştiu , poate s-ar mai strica dar nu mai este ce , poate s-ar repara dar este cale lungă şi grea , oricum , oalele abia acum se sparg .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin - cea fost de furat s-a furat și cea fost de stricat s-a stricat. O să ne ia de 5 ori timpul să reparăm.

    RăspundețiȘtergere