sâmbătă, 23 aprilie 2011

Fie ca...

   Imi doresc ca anul acesta de sărbători sa nu mai primesc mesaje care încep cu Fie ca și conțin date despre lumina și familie pentru ca urăsc aceste mesaje impersonale, care conțin doar cuvinte de sentimente și dau spre minus în ceea ce privește sentimentele.
   As prefera un mesaj în care sa scrie 3 cuvinte adresate mie si nu tuturor numerelor din agenda. Din același punct de vedere urăsc rețelele de telefonie mobila ca le-a dat tutuor neinitiatilor minute si mesaje cu care sa ma streseze pentru orice nimicuri.
   In alta ordine de idei va doresc Sarbatori minunate pe care sa le petreceti impreuna cu cei dragi.

Pace si liniște.

8 comentarii:

  1. cu alte cuvinte, Sarbatori fericite, nu Sarbatori stresante :))
    Sarbatori fericite tie si cititorilor tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. zile linistite iti doresc, eu asta vreau, nimic in plus

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alina - Iti multumesc de urare pentru ca asta imi doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu linistea, nu prea. La 02:02 AM cand scriu acest comentariu, imi urla manelele in cap de la vecini.
    Un Paste Fericit si linistit sa ai si tu!

    RăspundețiȘtergere
  5. @liviuberdila - Iti multumesc si iti doresc la fel. din fericire pentru mine stau cu prietenii la o poveste linistita. e frumos...

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevăr găsesc aici!
    Suntem de acord!
    Ei bine, Paşte fericit!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bianca Dobrescu - Sarbatori fericite si linistite si tie

    RăspundețiȘtergere