marți, 24 mai 2011

Herbalife, sportul și prostituția

   Azi am văzut afișe publicitare, prin oraș, asemănătoare cu poza alăturată, adică Lionel Messi – cel mai bun jucător de fotbal din lume – sugerează că ar consuma Herbalife și mi-am adus aminte că n-am apucat să vă spun niciodată povestea mea cu Herbalife. 
   Eram într-o perioadă când aveam vreo 150 kg și încercam cu disperare să slăbesc, sau mă rog, nu prea încercam, ci mai mult îmi doream să slăbesc fără nici un efort. A venit tatăl meu acasă într-o zi și mi-a spus c-a văzut pe stradă un cort în care anumite persoane luau tensiunea. A intrat și el, a văzut un tip care avea o insignă în piept cu Slăbește acum, Întreabă-mă cum. Tata, băiat ascultător l-a întrebat pentru mine bineînțeles. Vorbă lungă i-a spus că ei creează programe pentru fiecare în parte și slăbești fără efort, și că ar fi bine să mergem amândoi. Era parcă o zi de vineri și în concluzie ne-am dus luni la sediu(o garsonieră, la un parter de bloc, în holul ei).

   Acolo ne-a așteptat Vorbă lungă (n-o să-i spun numele rusesc că de aceștia mi-e frică) și a început să ne îndruge, verzi și uscat, ce bine e cu Herbalife și ce bine e, și ce sănătos e, etc. Ajungem și la partea interesantă, adică prețul, punct în care el ne pune o întrebare: Dacă vrei să mergi de la Cluj la Paris iei mașina sau avionul? Șocat și eu și tata după principiul ce legătură au scările din Central cu Paris-ul, dar ne-am prins în cele din urmă. Pe scurt, erau 2 variante principale, una de aproximativ 100$/lună și alta de aprox 350$/lună. Clar am ales-o aia de 100$ și ne-am dus la Paris cu mașina :).
   Și-am început tratamentul energic. Pe scurt vă explic ce înseamnă Herbalife, sau mai bine zis cum arată cura cu Herbalife:
       Mic dejun: Shake proteic Formula 1(praf amestecat cu un lichid, apă, lapte, ce vrei tu)
       Prânz: Legume fierte sau carne fiartă sau friptă, sau amândouă, mai puțin de 150 gr.
       Cină: Shake proteic Formula 1
   Pe lângă acestea erau și ceva medicamente care puțeau cam ca o bucată de brânză, lăsată în 5 pungi de plastic, băgate una în alta, la soare 5 luni. Le luam după ceva orar dar nu mi-l aduc aminte Surprinzător sau nu, cu mâncarea aceasta doar, aveam o energie de rupeam tot și pe deasupra și slăbeam. Și-am slăbit vreo 30-35 kg în 2,5 luni. De ce am ținut doar 2,5 luni?? Bună întrebare. Că era să mor de scârbă ce mi-a fost de Shake-ul vieții. Am vomat fără număr vreo 2 zile după care am renunțat.
   Progresiv de la 115-120 kg am ajuns la 185 în doar câteva luni (cum am slăbit de acolo în jos o să vă povestesc în alt post). Creează o oarecare dependență a organismului pentru acele produse și-l face să acumuleze tot, și să pună de-o parte tot, pe scurt te îngrașă.
   Herbalife se recomandă pentru slăbire (așa cum am zis mai sus), îngrășare (așa cum am explicat mai sus plus 3 mese pe zi) pentru sportivi (într-adevăr dă o energie foarte ciudată, pe care eu n-o văd cu ochi buni).
   Concluzia mea: Nu e bine ca un jucător așa de succes ca Messi, care e un model pentru toți copii din această lume (mă refer la cei pasionați de fotbal) să recomande așa ceva. Nu sunt doar eu cel care se plânge de aceste produse, căutați pe net și-o să vedeți. Nu spun că nu e bun, spun doar că are efecte secundare despre care ei nu zic nimic niciodată, mai ales pentru că produsele se vând în sistem MLM, și-n aceste sisteme se discută doar de succes. Dacă ați fost la vreo întâlnire de sectanți MLM știți că practică discursuri motivaționale duse la extrem pe model american, și nu interesează pe nimeni de efectele secundare.
   Dar până la urmă e vorba de bani și de prostituție în toate formele ei. Pentru bani facem orice, dar când ajungi un formator de opinie ar trebui să gândești puțin. Părerea mea.

Pace

33 de comentarii:

  1. Zodrac , te salut !
    Interesant ce povesteşti , dar asta înseamnă că există o adevărată conspiraţie atât timp cât nu sunt interzise .
    Eu nu cunosc întâmplări de acest gen deoarece am o contitutie destul de obişnuită , nu am fost niciodată gras dar nici prea slab , de fapt la înălţimea mea ar mai trebui ceva kg . Câteodată am încercat să mă îngraş şi nu am reuşit dar chiar de aş fi mai ponderal eu nu cred că aş încerca doctorii din-astea . Dar eu ştiu , poate disperarea îţi ia minţile , nu ştiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e ca marketingul vinde, sexul vinde, visele vând chiar şi ace, dar şi carice.

    RăspundețiȘtergere
  3. o alta congregatie care nu ne vrea decat binele

    RăspundețiȘtergere
  4. @sorin - sunt convins că nu e singura conspirație. Cât privește disperarea, ajungi în situația în care încerci orice și nu știu dacă ai fost vreodată la vreo întâlnire MLM, sau mai exact Herbalife, dar este spălare de creier cu cel mai bun detergent. Dacă mai găsesc DVD-ul o să fac o selecție și-o să pun un filmuleț de acolo. Crede-mă e mai bine că nu ai fost în situație.

    RăspundețiȘtergere
  5. @gerhald - ai dreptate aici. Sunt puține cazurile în care produsul vinde.

    RăspundețiȘtergere
  6. @sophie - nici unele nu ne vreau binele și nici nu ne ajută cu nimic ci fiecare îîncearcă să ne fure cât mai mult. Bani pentru chimie.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu crezi k e putin ciudat ca un sportiva de taila lu messi sa consume produsele Herbalife, de fapt toata echipa Barcelonei consuma aceste produse! si crezi ca o echipa de talia Barcelonei (care nu are nevoie de bani din sponsori) le pune in fiecare zi pe masa jucatorilor aceste Shakuri. tu daca ai fi la conducere acestei echipa nu crezi k ai lua cei mai buni doctori din lume! e uite acei doctori au recomandat produsele HBL. nu provoaca dependenta, degeaba iei tu 2 luni jumate produse HBL daca dupa revii la mici si bere. trebuie sa inveti sa mananci sanatos. si yo am slabit 20 de kg si ce sa vezi nu am pus nici un kg! si sunt 3 luni de cand nu mai iau produse hbl, dar am grija ce mananc. nu va mai dati cu parerea daca nu stiti! o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt connvins că nimeni de la Barcelona nu ia produse herbalife. Ca să jignești pe cineva, fără să știi despre cine vorbești și fără să cunoști omul, trebuie să scrii cu anonim pentru că nu ai nici un argument rezonabil. Orice echipă de fotbal de pe această lume are nevoie de bani, așa că să crezi că fotbaliștii de la Barcelona se hrănesc cu apă pâine rugăciune și herbalife trebuie să fii puțin retardat. Nu mă cunoști și nu ai de unde să știi cât am încercat să slăbesc. După cât de mult iubești herbalife și după felul în care scrii despre ei ( numele lor cu literă mare și mai și folosești prescurtarea oficială) ești un vânzător retardat, cu 2 clase ca acceleratul (după felul în care scrii shakuri, ai auzit cum se aude dar nu ți-a scris nimeni pe hârtie să nu te faci de căcat), și te înțeleg că îi aperi că trebuie să mănânce și gura ta ceva.

    Eram convins că o să am parte de aceste reacții, dar nu am nimic cu firma, nu m-a plătit nimeni să-i defăimez ci doar v-am povestit o întâmplare de viață. Probabil într-un viitor post o să scriu și cum am slăbit, fără mici și bere de 1 an de zile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Zodarc, eu te apreciez la maxim ...
    Am fost la o intalnire deasta si am avut o reactie ce mi-a jignit inteligenta. Pur si simplu vedeam pe unii care incearca din rasputeri sa te prosteasca si daca ai IQ mai mic decat marimea de la pantof au toate sansele.

    Sa mai zic ca aveau niste intrebari retorice gen :

    Vrei sa fii sarac sau bogat?
    Vrei sa fii sanatos sau sa te zvarcolesti de durere in pat?
    Vrei sa fii independent sau vrei sa dormi 5 ore pe zi restu munca? si alte intrebari de gen...

    Sunt 100% Convins ca acestea nu fac decat sa creeze dependenta, distruge incet si in timp corpul si mai continte si lichid seminal de bou "taurina" , sau alte droguri ce iti dau energie "falsa" .

    Nu are rost sa zic mai mult.

    P.S: Herbalife este de cacat! (te condamni la un drog (creeaza dependenta) ce te omoara, si fizic si la buzunar :))) ) Sa fiu si un pic ironic!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am uitat sa mentionez ceva: Eu ma incadram perfect in linia verde de pe brosura (inaltime / greutate) si ei totusi imi recomandau sa cumpar alea ce costau 200 Ron , sa ma ingras :)) ... si totusi eram pe linia VERDE! Adica perfect normal.

    Dar incearcau doar sa imi vanda droguri.

    Ajung cu precizarile, luati singuri deciziile! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alexandru - Din acel ciclu de întrebări face parte și întrebarea cu drumul Cluj-Paris. Adică în alte cuvinte întrebările sună astfel: Te putem prosti sau nu? Ideea e că eu m-am înscris și ca vânzător pentru că am cumpărat mai ieftin pentru mine. Cât despre faptul că ți-au sugerat și ție să iei spun doar atât: Pe oricare parte a liniei erai, nu lua, pentru că ei vor să vândă și e ca și cu drogurile, la început mai ieftin, după mai scump și nu știi de ce îți bate ficatul în țeavă. Mulțumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.youtube.com/watch?v=ukFv8UfwkEo&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  13. Zodrac, daca intre timp ai scris despre cum ai slabit,(probabil ca foarte mult) vreau sa citesc si eu.
    Despre Herbalife nu stiu mare lucru.....eu beau din cand in cand proteina (in perioadele de sala) dar a durat ceva pana m-am obisnuit cu gustul. Nu cred c-as putea trai cu ierburi facute praf si transformate in shakeuri
    Auzi- dar macar sunt "naturale" ?

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim - am atat sa-ti spun. bani pentru cluburi, nu sanatate. Ei nu consuma, ei doar fac reclama.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Hapi2233 - sper sa reusesc sa-mi fac timp si despre asta pentru ca inca nu am reusit.

    Iti dai seama cat sunt de naturale ierburile transformate in praf si amestecate cu arome si coloranti. Sanatate curata :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe Wikipedia eng. e foarte interesant de citit despre Herbalife, mai ales ca se face trimitere la studii de specialitate, deci nu e "bla bla" Clar ca in ziua de azi trebuie sa ne informam foarte bine inainte de a consuma anumite produse

    Scientific studies in 2007 by doctors at the University Hospital of Bern in Switzerland and the Liver Unit of the Hadassah-Hebrew University Medical Center in Israel found an association between consumption of Herbalife products and hepatitis.[18][19] In response, the Spanish Ministry of Health issued an alert asking for caution in consuming Herbalife products.[20] Herbalife has stated they are cooperating fully with Spanish authorities.[21] No conclusive studies have ever been established, however, to link the use of Herbalife products to any cases of acute hepatoxicity, or liver problems.

    RăspundețiȘtergere
  17. @hapi2233 - studiile sunt multe și bănuiesc că majoritatea studiilor sunt 'vândute' către Herbalife. Nu s-a demonstrat științific niciodată de către nici o altă companie decât herbalife că produsele lor fac bine pe termen lung. Chiar și ei îți sugerează să le consumi toată viața și poate asta ar trebui să ne dea de gândit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu, din ce am postat eu rezulta ca daca se consuma timp indelungat, pot aparea suferinte hepatice- hepatite.
    Nu mi se pare normal sa inlocuiesti hrana sanatoasa din natura cu smoothiuri si pastile

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut! Leo Messi bea shake Herbalife zilnic si consuma si suplimenti pentru sportivi de la Herbalife. Un alt mare campion sportiv Attila Vajda, campion olimpic si mondial la caiac canoe, bea shake Herbalife si consuma suplimenti pentru sportivi tot de la Herbalife.
    Sportivii de performanta de regula consuma suplimente de performanta fie ele de la Herbalife sau alte companii de specialitate.
    In cazul lui Messi nici nu poate fi vorba de prostitutie pentru ca Messi nu primeste nici un sfantz de la Herbalife pentru promotion-ul pe care il face, primeste doar program nutritional personalizat. Leo Messi este ambasador UNICEF si are o fundatie, Fundacion Leo Messi, de ajutorare a copiilor ce provin din medii defavorizate. El a acceptat sa poarte imaginea Herbalife tocmai pentru ca la nivel global si Herbalife are un program de intrajutorare sociala asemanator (ii spune Herbalife Family Foundation). Uite aici un link pentru a iti face o idee: http://www.fundacionleomessi.org/noticias.php?id=443&PHPSESSID=5c8e3071dd32432764962a05536253cb

    Studiile clinice la care face trimitere articolul de pe wikipedia atrag atentia asupra necesitatii de creare a unor reglemetari avizate de ministerele de sanatate prin care sa se controleze distribuirea acestor produse. Shake-ul este o masa destul de proteica si tocmai de aceea nu se recomanda persoanelor care au probleme cu ficatul si au dificultati in sintetizarea proteinelor. Orice consultant Herbalife trebuie sa stie asta.
    Eu consum shake Herbalife de mai bine de un an de zile aproape in fiecare dimineata si ma simt extraordinar de bine. Ma intalnesc zilnic cu oameni care beau shake proteic Herbalife de 3 ani, de 10 ani si chiar de 12 ani si se simt extraordinar, ba chiar arata mai bine si mai plini de vitalitate de cat in urma cu 3, 10 respectiv 12 ani.
    Iar in ceea ce priveste controlul greutatii (slabirea ori ingrasarea) produsele Herbalife sunt excelente insa trebuie stiut ca ele fac poate nici o treime din treaba. Principalul motor care te aduce la atingerea scopului in ceea ce priveste numarul de kilograme il reprezinti tu, cu determinarea si angajamentul tau pentru ca vorba aia, Dumnezeu te ajuta dar nu-ti pune in straitza. Si desigur mai e si consultantul, care daca nu isi face treaba de coaching ca lumea si sa te ajute exact atunci cand ti-e mai greu, cand te scarbesti de shake sau fie ce alt obstacol ce poa sa apara, si-a luat comisionul de pe produse in mod necinstit si e esti absolut indreptatit sa zici atunci ca Herbalife ii najpa.
    Herbalife e nutritie inteligenta si te poate ajuta sa faci multe, depinde doar de cat de corect si disciplinat o folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Dani - in primul rand esti prost, in al doilea rand esti prost si-n al treilea rand esti prost.
    Daca tu crezi ca Leo Messi sau Attila de care spui beau Herbalife pentru ca vin si va spun voua la adunarile de spalare de creier sau pentru ca declara la tv, ti-au spalat creierul si esti prost. N-ai fost la el acasa sa vezi ce face dar pentru bani ar putea zice ca manca rahat maro si are energie.E normal ca Herbalife face fundatii si alte cacaturi pentru ca trebuie sa atraga prostii ca tine cu ceva.
    Nici un consultant nu stie asta si da-mi voie sa-ti spun ca esti prost din nou daca eu spun mai sus ca creaza dependenta si tu-mi spui ca beau de 10 ani si se simt bine esti prost, sau altfel spus imi confirmi ceea ce-am scris.
    Herbalife nu e nutritie inteligenta e o afacere extraordinara in care niste baieti deosebit de inteligenti fac bani cu ajutorul vostru.
    Ca sa-ti mai dovedesc o data ca esti prost te intreb, cat crezi ca costa fabricarea acelor prafuri daca din pretul lor iei bani si tu, si cel cu functie peste tine, si cel cu functie peste el, etc.?
    Ti-am scris mai sus ca esti prost de 7 ori si-mi pare rau ca te-am jignit, dar nu cred ca tu sau persoanele ca tine o sa va reveniti vreodata si-o sa le dati bani la baietii destepti toata viata si pentru asta am sa-ti spun un singur lucru: du-te la un doctor, psiholog ca te poate ajuta. INcearca sa te lasi 2-3-4 saptamani sa vezi cum incerci sa te simti rau, si-o sa zici ca-s foarte bune produsele si ca nu poti fara ele, dar nu corpul intra in sevraj din cauza dependentei.

    RăspundețiȘtergere
  21. Uite Zodrac pe bune ca am vrut să îţi ofer o opinie competentă din perspectiva unui om sceptic şi obiectiv care a studiat foarte mult cam tot ce s-a putut legat de Herbalife înainte de a începe să mănânc ceva de la ei. Îmi pare rău că îţi poţi forma o opinie atât de jignitoare dintr-o simplă postare faţă de un om pe care nu îl cunoşti.
    Ţi l-am dat exemplu pe Attila Vajda pentru că el este unul dintre campionii sportivi care a ajuns şi la noi în ţară la unul dintre cursurile pentru distribuitorii avansaţi. Cu respectiva ocazie în urma unor discuţii face to face a spus nu doar 1dată că el mănâncă Herbalife şi că de când face asta a reuşit să-şi exploateze la maxim capacităţile fizice, fapt care l-a şi ajutat enorm la câştigarea titlului olimpic de la Beijing din 2008. De acolo ştiu şi că Herbalife nu plăteşte pentru publicitatea oferită de sportivii pe care îi sponsorizează cu programe nutriţionale. Acu poate spune oricine că Attila Vajda minte cu neruşinare, ei bine crede-mă ca am suficientă experienţă şi expertiză în programare neurolingvistică şi în pregătire psihanalitică pentru a-mi da seama din două vorbe când un om minte.

    Fundaţia de caritate există pentru că orice mare corporaţie care se respectă ştie că trebuie să implice o parte din profituri în acţiuni de responzabilizare socială. (vezi Ţara lui Andrei la Petrom ca alt exemplu) Şi apoi arată-mi tu companiile care au în grijă cel puţin câte un orfelinat în fiecare ţară în care şi-au deschis reprezentanţă. Sunt mult prea puţine asemenea companii din păcate.

    Legat de dependenţă, dacă îmi citeşti mai atent postarea am scris că am consumat: "de mai bine de un an de zile ""aproape"" in fiecare dimineata". Într-un an de zile am făcut două pauze de bine de câte o lună fiecare. N-am simţit nici un sevraj. Am simţit doar mai puţină energie decât mă obişnuisem cu shake-ul.

    Dintr-un alt punct de vedere, nişte băieţi deosebit de inteligenţi fac bani cu ajutorul tău. Zilnic, prin fiecare bănuţ pe care îl scoţi din buzunar şi îl dai. Pe orice. Chiar şi pe energia electrică cu ajutorul căreia îţi funcţionează calcul sau telefonul de pe care scrii acest blog.

    Costurile de fabricare se găsesc între 20% - 25% din costul întreg de vânzare. Şi asta nu e secret scrie chiar şi pe wikipedia că 74% din preţul produselor se întoarce la reţeaua de distribuitori. Ţi se pare nedrept şi jmecheresc? Ia caută şi informează-te care este procentul costului de producţie la orice produs care îl găseşti în supermarket. Un litru de lapte pe care dai 4.40 Ron cât crezi că a costat la producţie? Se cumpără cu 70-80 de bani de la producătorul de materie primă (ăla cu văcuţa în grajd).

    Acum tu îţi poţi păstra în continuare opinia că oricine e mulţumit de Herbalife are creierul spălat sau e prost şi în consecinţă să latri de câte ori ai ocazia orice mit nefondat sau suspiciune ocultă legată de această companie cu prafurile ei şi cu lacheii ei cu tot. Te va face asta mai fericit? Cu siguranţă că nu. Dar o vei face cu multă uşurinţă şi convingere pentru simplul motiv că nu ai reuşit să ai succes cu aceste produse şi al lor program, iar asta îţi va hrăni iluzia unui sentiment de aparentă împăcare cu tine.

    Şi ca să închei cu un sfat prietenesc din partea unui străin, nu sări să judeci oamenii prea repede pentru că vei avea imens de mult de pierdut în viaţă.

    O zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Dani - din punctul meu de vedere atata timp cat lucrezi pentru ei nu poti oferi o parere obiectiva. Faptul ca sportivi spun ca nu sunt platiti pentru publicitate nu inseamna ca este si adevarat, nici o persoana publica nu face reclama gratis nici macar pentru Herbalife iar daca voi cei care sunteti indoctrinati de catre ei credeti asta e exact problema voastra, eu am povestit experienta MEA cu ei si nu am motive sa mint. In legatura cu fudatiile despre care spuneai: CARITATEA nu are nici o legatura cu CALITATEA.

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua!
    Este o oportunitate financiara cu reforma sanatatii.
    Va las un link din care va puteti informa.
    http://www.reformasanatate.ro/?refid=1920918460016
    De la 1 martie 2012, noi membrii inscrisi trebuie sa vorbim cu orice persoana ca sa isi aleaga firma privata de asigurari de sanatate. Cei care nu vor alege, vor fi distribuiti aleatoriu. Nu exista nicio taxa pentru aceasta oportunitate. Noi, ca si membri, castigam intre 100 si 300 lei pentru fiecare persoana adusa unei firme private de asigurari de sanatate.
    Va rog sa luati in serios aceasta oportunitate.
    Cu deosebit respect,
    Gabriel-Iulian Antonoaie

    RăspundețiȘtergere
  24. Ambele parti au dreptate ! A-ti ajuns la metoda 'Dragonul din garaj'... prezentat foarte bine de un om cu adevarat inteligent.
    Tot ceea ce discutati foarte mult pe acest forum poate fi explicat daca e sa asimilati in decurs de aproximativ 3 ani multa logica incepand cu Aristotel.
    Din perspectiva Obiectiva lucrurile stau asa :
    Herbalife este ceva.
    *Unii incearca Herbalife :
    1) Unii se simt bine
    2) Unii nu se simt bine - si vorbesc Herbalife de rau - pt. ca nu au avut puterea sa se mentina - sau pentru ca intradevar nu le face bine 'indiferent' de cauza.(exces sau utilizare incorecta - sau chiar le fac rau)
    3) Unii ajung distribuitori Herbalife si :
    a) procedeaza corect
    b) o fac doar pentru bani
    Lipsa dovezilor cu adevarat concrete nu fac nimic altceva decat sa tina ambele parti intr-o discutie continua fara un rezultat real.
    *Unii nu incearca Herbalife si astfel indiferent daca vorbesc de bine sau de rau subiectele sunt total irelevante fara o dovada cu adevarat concreta.
    O modalitate corecta de a evalua care dintre parti are dreptate ar fi :
    Si de o parte si de alta sa se stranga un numar de persoane(sa le zicem 'pH' si 'çH' in care 'ph'=proHerbalife si 'ch'=contraHerbalife) apoi :
    Acele persoane trebuie sa fi folosit sau sa foloseasca produse Herbalife si sa ai cu aproximativ aceeasi varsta si aproximativ acelasi tip de tratament, organism, si gama de rezultate medicale asemanatoare.
    Acesti 'ch' si 'ph' - trebuiesc confruntati dupa rezultate medicale la nivel inalt foarte detaliate in care sa se precizeze de catre doctori avizati in mai multe state ale lumii efectele benfice si efectele negative a produselor folosite si pe 'ch' si pe 'ph' in aceeasi perioada de timp cu precizarea ca 'ch' si 'ph' sa aiba semnalmente cat mai asemanatoare si rezultate si teste medicale inainte de folosirea produselor Herbalife cat mai apropiate posibil ca apoi sa se poata descoperi care dintre parti are dreptate.
    Numarul de 'ch' si 'ph' trebuie sa fie acelasi, iar apoi acest numar ar trebui sa fie destul de mare, cel mai probabil si cu siguranta mai mare de 10~20~30 persoane de fiecare parte !
    Va multumesc pentru ca a-ti citit aceste randuri si chiar vreau sa vad cand o sa ajunge-ti la adevar si de care parte se afla acesta.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Daca vreti raspunsuri obiective la intrebarile frecvente despre Herbalife, raspunsuri avizate, cititi aici: http://www.adiocelulita.ro/suplimente/intrebari-frecvente/.

    Atata timp cat vorbim cu ura si rautate despre ceva ce nu cunoastem e clar ca parerea nu e una avizata.
    Romanii au invatat sa jigneasca si sa vorbeasca de rau tot ce exista pentru ca au probleme si sunt nemultumiti de ei insasi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Lavinia Berechet - e trist ca zici de mine fara sa stii cum e sa ai obezitate morbida de gradul 2 si zici de romani fara sa iti dai seama ca esti unul dintre ei.

      Ștergere
  27. Am citit cu atentie toate postarile si am dedus ca Zodrac are o nemultumire,dar si o frustrare totodata.
    Au trecut trei ani de prima postare si as vrea sa stiu daca intre timp a si slabit cu orice altceva,cate kg?,cum?si daca da de cat timp se mentine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Prietene dobitoc (suna mai bine decat draga anonimule). Da a slabit de la 290 la 100 si se mentine de 5 ani. Daca citeai articolul vedeai ca am scris deja ca am slabit, dar spalarea pe creier herbalife va intuneca privirea

      Ștergere
  28. produse Herbalife pentru o alimentare sanatoasa, produse pentru slabit, suplimente alimentare, produse pentru imunitate, gustari sanatoase, detoxifierea organismului, shake-uri energizante.
    mai multe detalii pe http://www.nutritie24.ro

    RăspundețiȘtergere
  29. Am citit comentariile voastre. Eu am inceput sa consum aceste produse in anul 2011. Cura durat 5-6 luni.Am slabit 16 kg doar cu un shake, doarece nu am avut posibiliate financiara pt a cumpara mai multe produse. Am urmat cu strictete instruciunile reprezentantului Herbalife si am fost foarte multumita de rezultate. Am continuat sa mananc sanatos si dupa aceasta cura si am continuat sa slabesc, apoi mi-am mentinut greuatea constanta.
    Am reinceput anul acesta, dupa o sarcina, cura tot cu un shake. Sper sa pot sa mai cumpar si alte produse.
    Sunt foarte multumita de reprezentantii Herbalife. Sunt foarte rabdatori si dau dovada de mult profesionalism in tot ceea ce fac. Discutam aproape zilnic la telefon. O data pe luna merg la reevaluare. Nu m-a intrebat nimeni daca vreau sau nu sa ma imbogatesc sau altceva de acest gen.
    Am foarte multa incredere in ei si in produse.
    Stiu ca se fac multe cercetari in acest domeniu. Firma se respecta.
    Produsele sunt consumate si de sportivi si de mulsulmani (care sunt foarte sticti in ceea ce priveste alimentatia). Sportivii sunt supusi testelor antidopping.
    Am intalnit persoane bolnave, care dupa ce au consumat aceste produse, s-au simtit mult mai bine.
    Va doresc mult succes celor care va doriti sa slabiti si sa aveti o viata sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Anonim 18 iunie 2015 - esti doar o vaca daca crezi asa ceva

    RăspundețiȘtergere