miercuri, 18 mai 2011

Femei și bani

   Știrea care rupe ziarele și televiziunile de 2-3 zile este faptul că Dominique Strauss-Kahn a violat o cameristă de la hotelul Sofitel din New York. O să vă spun prima dată motivele pentru care nu cred dar mai ales concluzia mea.
1.   Camerista Ganeză are 1m 80 cm, el are 1m 70 cm.
2.   Camerista nu intră niciodată peste tine în cameră înainte să pleci de acolo.Am dormit vara trecută la vreo 10 pensiuni / hoteluri și nu a intrat niciodată camerista când eram în cameră.
3.   Până la urmă ar fi recunoscut că a fost sex consimțit de amândoi.
   Astea sunt cele mai simple și cele pe care le-am considerat cele mai importante. Eu vreau să spun concluzia mea: Acest băiat s-a pus rău cu Bancherii cei mari, adică exact cu cei care dețin banii în lumea aceasta. A început să ajute de-a dreptul țările est-europene. Acum aproximativ 10 zile ziarele din lume îl lăudau pentru acest fapt. Mă întreb eu de ce nu l-au omorât. Tot eu îmi răspund prin faptul că au vrut să dea un exemplu pentru oricine care ar încerca să se pună cu ei. Dacă țin minte bine și cred că țin, acum vreo 10 ani a mai fost un președinte FMI îndepărtat așa (Jean..), căruia din păcate nu-i rețin numele.
   Am multe relații contractuale cu băncile, relații pe care o să le descriu rând pe rând de aici în colo, dar vreau să vă spun atât acum: ÎI URĂSC DIN TOT SUFLETUL MEU. Ne fură de câte ori au ocazia și în toate modalitățile în care pot. Mi-aș dori să iau salariul în mână ca mai de mult dar nu se mai poate că lumea a evoluat.

Pace

2 comentarii:

  1. Nu exista dovezi clare ale unui complot dar treaba cu violul nu are toate aspectele clarificate.
    Nu ar fi prima data cand cei de pe Wall Street fac magarii, pina la urma, criza este creatia lor plus ca se joaca cu preturile pe bursele de marfuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. @liviuberdila - Suntem prea mici pentru jocul lor mare. Dovezi n-o sa existe niciodata, pentru ca opereaza curat.

    RăspundețiȘtergere