vineri, 25 februarie 2011

Ploiești

   De puțină vreme locuiesc în Ploiești forțat de împrejurările locului de muncă.
   Un parc central frumos pe timp de iarnă, aștept să-l văd vara cu lacul plin, un centru simpatic, lipsește istoria puțin (eu venind dintr-un oraș mai mare și mai încărcat de istorie), una peste alta un oraș simpatic.
   Am câteva problemuțe cu orășelul acesta micuț:

  • nu mai suport faptul că în toate magazinele se diminutivează tot: sacoșică, bănuți, pâinica, etc. 
  • sunt îngrozitor de mulți câini, care teoretic nu sunt agresivi când sunt singuri, dar când sunt în haită...
  • Oamenii sunt daltoniști, sau cel puțin așa cred eu pentru că maxim 5% din câți am văzut trec pe culoarea verde a semaforului, de pietoni vorbesc. Nu pot să înțeleg. Ceva pierd e
   Am și-o parte bună. Oamenii. Îmi plac. Dezinvolți (Am văzut oameni la 50-60 de ani pe sanie).
   Aștept vara să văd orașul.

Pace

2 comentarii: