luni, 18 iulie 2011

Două întrebări existențiale și un zâmbet

1. Trebuie să ne luăm un câine? ... 

2.Trebuie sa avem copii?  

E doar o glumă pentru a te face să realizezi că alegerea depinde doar de tine şi că, indiferent încotro viaţa ne îndreaptă paşii... şi indiferent cît de lung şi de dificil pare drumul nostru, 

TREBUIE SĂ ŢINEM MINTE: că există întotdeauna o lumină la capătul tunelului...

Zâmbești?? Ce bine!!! Asta era şi ideea pentru că mai sunt numai 5 zile până vineri!!!   

26 de comentarii:

  1. Sa ne luam caine, ca uite ce cuminte e! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea tari fotografiile......rau cu ei, rau fara ei!
    Zi racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, pisicile sunt dramatice, dramatice, dramatice :))) si zambesc! saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. @tetris - cel mai cuminte posibil :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice Georgiana - Decizia e foarte greu de luat :). Mulțumesc la fel.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alina - foarte dramatice. Mă bucur că zâmbești. Acesta a fost scopul. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @bianca Dobrescu - nu m-am gândit niciodată dacă sunt pro sau contra... hmmm... sunt neutru. nici așa nici așa. Mă bucur că ți-au plăcut și că ai râs.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Sophie - Asta mă face bucuros :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Privind aceste imagini e greu de luat o decizie,si totusi sunt pro.
    Foarte haioase.

    RăspundețiȘtergere
  10. D-asta iubesc eu pisicile.. uite ce dramatice sunt :))
    Nu am zambit, am ras in hohote.

    RăspundețiȘtergere
  11. @IULISA - Parca ai dreptatate, Pro. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Lilee - cele mai dramatice animale, asta zic si eu. Dacă a fost implicat și ceva hohot de râs înseamnă că e bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca am pisica inca dupa ce acum vreo luna a facut pisu pe geanta mea ... sa mai mentionez si de ce trebuie sa avem o pisica acasa? ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. @mihaeladm - pentru cât sunt de dramatice :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. uite cum o sa merg eu la nani zambind :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca nu ar fi atât de dragalasi, nu i-am putea ierta, pentru câte nazbâtii fac! Dar raspund clar: nu mi-as putea imagina viata fara copii! sau fara animale si fara flori :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Pandhora - asta e absolut minunat. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @CARMEN - Perfect adevărat. Situația de mai sus este agravată spre crearea unui zâmbet pe fețele noastre împovărate. Viața fără copii,cel puțin, este fără nici un rost.

    RăspundețiȘtergere
  20. @C.L.M. - :)) cea mai buna rezolvare cu animalele :)), dar partea cu copiii cum o rezolvi?

    RăspundețiȘtergere
  21. E haina chestia cu copilul.. Dar in nici un caz nu te face sa eziti asupra gindului de a avea un copil :)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Carolina - Asta fără discuție, era doar un alt mod de-a zambi

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte tare.Eu am 2 catei si mai bine gaseam canapeaua ca in poza decat sa distruga atatea lucruri pana acum!

    RăspundețiȘtergere