duminică, 10 iulie 2011

Români cu care ne mândrim: Lucian Bute

sursă foto: cotidianul.ro
   Lucian Bute și-a apărat aseară a 8-a oară centura în direct la ProTv, în fața francezului Mendy, dar pentru prima dată la o oră normală în România pentru că a jucat în România, și totodată pentru prima dată cu mama lui Lucian Bute în sală. Din nou o lecție de box predată de Lucian, în stilu-i caracteristic.
   În prima rundă, Bute și Mendy s-au studiat reciproc. Bute a atacat mai mult dar n-a reușit să concretizeze nimic. Runda a doua începe în aceeași manieră, dar spre sfărșitul ei Bute ridică puțin tempo-ul și prinde câteva serii bune. În runda a treia apărarea lui Mendy e din ce în ce mai slabă datorită loviturilor tot mai bine poziționate de Lucian. În runda a 4-a,
când Mendy dădea impresia că face cea mai bună repriză a lui, Bute a prins o directă de stânga care a mușcat din bărbia lui Mendy și l-a trimis într-o lume paralelă. Puteți vedea întreaga rundă mai jos.

   Și interviul de după gală acordat în exclusivitate pentru ProTv.

   În astfel de momente și pentru astfel de oameni trebuie să fim mândrii că suntem români. Ar trebui să-l dăm de exemple tinerei generații pentru capacitatea de luptă a sa și pentru curajul de-ași duce până la capăt visul. Pentru el urmează cel mai mare pas. Pe 5 noiembrie luptă în USA, în Los Angeles sau în atlantic City, locuri care sunt raiul financiar și nu numai din punctul de vedere al boxerilor. orice boxer visează, când se apucă de profesionism să ajungă să boxeze acolo.
   Felicitări Lucian. Să mai ții drapelul sus pentru România încă 4-5 ani după care să te retragi în glorie.

Pace

2 comentarii:

  1. wow! la tine pe blog am vazut si eu, ca eu sunt in franta, iar meciul a fost in Ro:)
    bravo lui. imi iau si eu un sort tricolor, ies pe strada si impart crosee in dreapta si-n stanga...

    RăspundețiȘtergere
  2. @raul - Mi-am gresit cariera, trebuia sa ma fac agentie de stiri pentru romanii din diaspora. :)

    RăspundețiȘtergere