marți, 22 martie 2011

Practica ne omoară

   Acest post vine ca răspuns la acest articol și la comentariile lui mai ales..
   Nu știu de ce trebuie să pozăm toți în sfinți, că âia(n.m. - politicienii) sunt nesimțiți, sfidători, etc.păi dacă ne ține hai să ajungem în locul lor să vedem ce facem. Vă spun eu, am face același căcat pe care-l fac și ei. Am Trage focul la oala noastră și am încerca să facem să ne fie bine (a se citi să ne îmbogățim) pentru că nu știm cât stăm pe acolo (prin parlament).
   Dacă asta ar însemna să furăm, să înșelăm, să mințim, etc. am face-o pentru că toți ne tragem din Adam și Eva și suntem Lacomi.
   În plus de asta, Costin, zici că le vezi zilnic nesimțirea, de ce nu le spui în față ce gândești, de ce nu scrii despre asta. Îți spun eu de ce, pentru că ai avea de pierdut un loc de muncă, pentru că din asta trăiești, pentru că nimeni nu are interesul să acuze pe cineva pentru că nimeni nu este curat. ( ˝Acela dintre voi care este fără de păcat să arunce primul piatra˝). Pentru că dacă ei ar fi curați, și corecți, voi (a se citi presa) n-ați mai avea ce scrie, sau mai exact ați avea ce scrie dar n-ar citi nimeni pentru că nu este interesant să citești despre marile realizări ale conducătorilor. Am avut unul care era așa și acum e mort.
   Și cu ultimul scandal de la Parlamentul European, realizăm că în toate țările e la fel, din punctul mitei de vedere, cu excepțiile că: țările sunt mai bogate și furturile nu se văd așa ca la noi și au furat destul încât să le ajungă și să demisioneze. Amintiți-vă de Grecia și ce s-a întâmplat acolo acum ceva vreme. Așa că hai să nu fie ai noștri cei mai răi.
   A nu se înțelege de aici că iau apărarea celor care ne conduc, oricare ar fi ei, dar m-am săturat de faptul că asta știm să facem cel  mai bine: SĂ NE PLÂNGEM.
   Nu-l văd pe unul care să scrie: ˝Am făcut ceva, orice˝, doar oameni plini de idei și de inițiativă teoretică, că practic nimic. Și-acuma o să ziceți, că n-avem cum, că e greu, că rețeaua lor e mare în principiu NU SE POATE, adică ne plângem.
 
Pace

8 comentarii:

  1. ca ce vede ochiul nu lasa mana, e adevarat. dar din 1000 de romani, unul sau doi nu e suficient ca sa faca ceva. e logic.

    RăspundețiȘtergere
  2. desi te contrazic, nu putem sustine hotia, pt ca azi maine vom fi nevoiti sa furam de la noi din casa. suntem de minune si ar trebui sa recunosti asta. si ca la noi la nimenea...

    RăspundețiȘtergere
  3. asta cu suntem de minune tot din să moară capra vecinului se trage. Nu-i o problemă că se fură la noi, e problemă că de ce nu se fură și la ceilalți să fie la fel. Prin ce am scris nu susțin hoția și cred că știi asta. Spun doar că oricare acolo ar face la fel. Repet. Nu zic ca așa ar trebui, dar așa este.

    RăspundețiȘtergere
  4. Zodrac, asta nu ai de unde sa stii, ca nu le spun in fata ce gandesc. ti-as sugera niste nume de politicieni carora le-am spus ca i-as impusca in cap, de fata cu moderatorul, cu alti invitati. Ti-as mai spune si alte nume de politicieni carora le-am spus ca sunt niste hoti, fara sa am probe. De ce nu m-au dat in judecata? Ca aveau martori, multi cameramani plus o regie intreaga. Ai impresia ca pe mine ma incanta cu ceva senzationalul? daac asta vroiam, postam pe blog informatiile car le vorbesc ei pe pauza publicitara, ca sa le vezi duplicitatea. Nu asta doresc, ci doresc sa constientizam cu totii ca sunt niste parsivi si ca noi suntem doar niste simple gaste proaste. Nu pot sa mint si sa nu spun ca am anumite afinitati politice, insa asta nu ma impiedica sa ii urasc pe politicieni. Iar mortul, nu era in nici un caz cinstit sau mai nustiu cum, ci era foarte foarte foarte prost, un om slab si usor manipulabil

    RăspundețiȘtergere
  5. @Costin - m-ai înțeles deosebit de greșit prietene. N-am spus că cauți senzaționalul și crede-mă toți știm cât sunt de nesimțiți toți și știm cât de tare îi doare la un metru de cot de noi, eu am spus doar și continui să susțin că nu te ajută cu nimic faptul că te plângi. Atât am susținut, dar de aici am ajuns la copii desculți și alte chestii fără noimă. Răspunde-mi dacă mai intri p-aici: Te simți mai bine dacă ești compătimit?

    RăspundețiȘtergere
  6. iar eu continui sa iti spun ca nu ma plang, ci doar ma ingrijoreaza soarta unora si altora care unt atat de incuiati incat nu isi vad viata decat in alb si negru. nu te cunosc, dar pot paria ca eu am facut mai mult decat crezi tu, pentru a incerca sa schimb ceva. Nustiu cu cate personalitati politice si culturale ai avut ocazia sa stai de vorba si sa le spui cum vezi tu lumea, din afara, sa le spui defapt care este sensul vietii in clasa sociala de mijloc sau mai jos. ma doare in cot ca se distruge Romania, parintii mei sunt stabiliti in afara, deci pot oricand sa imi iau ce am aici, sa ma urc in masina (pe care am cumparat-o cu banii in mana, nu prin leasing) si sa plec, intr-o tara din vest, unde pot castiga lejer 2000 de euro prin ceea ce fac eu, si mai sunt si langa familie.
    Daca o sa ma plang, o sa o fac pentru cei care sunt atat de prosti incat l-au votat pe dom' Profesor sa ii conduca, iar el le-a dat peste bot grav de tot. Dar sa stii ca ma bucur ca asta au patit, pentru ca isi merita soarta. Eu maine pot investi 5000 de euro faar sa imi pese ca ii pierd, risc sperand ca voi realiza ceva, dar ei nu pot investi nici macar 5 lei, nu pentru ca le e frica sa nu ii piarda ci pentru ca nu ii au.
    zici ca ma plang? Am o casa in centrul Bucurestiului, am un serviciu care imi ofera destule usi si o sotie pe care o iubesc enorm de mult. De ce crezi ca ma plang?
    Nustiu cati dinte voi a-ti dat ochii cu un mare ministru al Romaniei si ati avut curajul sa ii spuneti ca e un ignorant ipocrit. Crezi ca daca am facut asta am facut-o pentru mine?
    Prostitutia este atunci cand lingi in cur pe cine terbuie sa ajungi unde vrei. Daca faceam asta, acum probabil eram pe o alta treapta, nu stateam pe bloguri sa spun ce cred si ce vad. Ma doare in cot de cretinii care au murit la revolutie, ma doare in cot de dobitocii care danseaza pinguinul in piete, dar nu poate sa ma doara in cot de soarta lor.
    Dar e usor sa nu iti pese, dar daca altul lupta si obtine ceva, cu mare placere sa te folosesti de realizarile lor. Asta nu am sa fac niciodata.
    Te las sa iti citesti gandurile printr-o alta prisma si sa revii cu un raspuns care, in ceea ce ma vizeaza, sa fie plauzibil si irefutabil.
    te salut

    RăspundețiȘtergere
  7. AI dreptate nu te cunosc și ai dreptate, m-am înșelat în privința ta. Se poate să fi făcut mai multe decât mine datorită poziției pe care o ai și faptului că locuiești în București. Nu-mi citesc gândurile că mă cam sperie gândurile dar îmi reconsider poziția față de tine doar prin prisma celor scrise de tine aici. M-am înșelat în privința ta și-mi cer scuze dar m-au ajutat și posturile lui Raul în care te cita, și comentariile tale. Mă bucur că mai există oameni care acționează, mai bine decât să se plângă pentru că Raul continuă să susțină că e singura variantă.

    P.S. Văd că și tu te trezești la ore impresionante ca mine că noi mai și muncim

    RăspundețiȘtergere
  8. raul ma cita si bine fecea, este o bucata dintr-un fragment, a surprins ceea ce pentru el este esential. Nu sunt laudatorul lui, ii apreciez foarte mult blogul, pentru ca e realist. El acolo sesizeaza caracteristica generala a romanului. Nu ii place sa munceasca prea mult, dar ar dori sa aiba de toate, dar cum tot Raul spune, omul nu este ajutat nici sistemul din care face parte. Multi ajung sa isi piarda speranta (cea pe care acum am postat-o si eu pe blogul meu) si nu mi au nici un ajutor, se complac, se simt singui si atunci, poate ca nu se plang, ci doar isi plang situatia grea. Da ma tezesc la 4 dimineata, sau se poate sa ajung acasa la ora aia. Te salut si te astept si pe blogul meu. Eu nu folosesc cuvinte, ci imagini. Asa cum se spune, o fotografie face cat o mie de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere