vineri, 4 martie 2011

Weekend fără TV 13-15 mai 2011

   Am găsit aici o campanie la care subscriu. Parcă suntem prea dependenți de el, prea acceptăm tot ce ni se dă. Violență, monden, cine cu cine umblă, care pe care faultează, parcă și Youtube-ul și-a pierdut din valoare după ce a apărut la TV (pentru mine, pentru că el de fapt câștigă valoare). Toată lumea spune, nushtiu, nushtiu. Nu-mi place.
   Hai să încercăm totuși un weekend să ne găsim alte preocupări. Să ieșim la munte, la iarbă verde, la teatru, la film și chiar în mall doar la TV să nu ne uităm.
   Încercăm. Poate reușim. Ca și cu țigările, primele 2 zile sunt mai grele.
Pace.

P.S. : La ApropoTV o să mă uit online.

3 comentarii:

  1. Eu as sta fara Tv zilnic. sunt satul de el la munca. Desi nu mai sunt copil, prefer sa privesc intens desenele animate. Asta ca sa compensez aberatiile ce imi sunt servite zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca nu te referi la desenele de acum de la TV ca in afara de cateva mici exemple sunt praf toate, sau cel putin asa mi se pare mie și că te referi la desene TOM&Jerry like

    RăspundețiȘtergere
  3. n-au programat astia bine campania, exact acum, cand Iri si Moni trec prin greutati. sunt convins ca in mai inca se vorbeste despre asta.

    RăspundețiȘtergere